Oscar 2019 Kırmızı Halısı – 91. Akademi ödüllerinde kim ne giydi

Oscar 2019 Kırmızı Halısı – 91. Akademi Ödülleri – 2019 Vanity Fair Oscar Party

2019 Oscar ödülleri 24 Şubat 2019’da, Hollywood’taki Dolby Theatre’da gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu.  Meraklıları  için, kim ne ödül almış tüm detayları blogun en altına koyacağım.

Ben aslında bir Oscar kıyafetleri ile ilgili vlog çekmeyi düşünmüştüm, onu çekeceğim  ama ön çalışmasında stalkladığım kıyafetleri paylaşmak istiyorum..

1-Billy Porter

Performans Sanatçısı, 21 Eylül 1969 , 49 yıl yaşında(Başak)

Öncelikle geceye damgasını vuran Billy Porter’ ı paylaşacağım. Dayı sen ney yaptın? Gözlerim yandı. Kesinlikle bu kadife külkedisi smokin karışımını giyme cesaretinde bulduğu için çok beğenilmiştir. Ben hiç beğenmedim, tek beğendiğim cesareti ama zaten o camia da kim cesaretsiz ki zaten.  Performans sanatçısıymış, şarkıcı ve oyuncu Billy Porter  müzikal başrol oyunculuğu falan da sahibi aynı zamanda, şimdi bu sanatsal gözle bakınca  gözlerime biraz su serpildi.

Billy Porter
Billy Porter

 

2-Emma Rose Roberts

Amerikalı aktris, model ve şarkıcı. Doğum tarihi: 10 Şubat 1991 (28 yıl yaşında),  Boy 1,57 (Kova)

Bence bu en şık elbiseler arasında olabilirdi fakat belindeki ve yırtmacındaki dikiş izi gibi çizgi gözü tırmalıyor. Yine de ilk bakışta şık, sadece  kolye, ayakkabılar ve çantanın kurdelesini saymazsak saç ve elbise güzel.

Emma Rose Roberts
Emma Rose Roberts

 

 

3-Stella Maxwell

Manken, Doğum tarihi: 15 Mayıs 1990 (28 yıl yaşında), Boy: 1,78 m (Boğa)

Bu fotoğrafa baktığım da benden artı alacak tek şey gözleri. Beğenenlere saygım sonsuz. Kimsenin  zevki beni bağlamaz. Benim zevkim de kimseyi bağlamaz. Üzgünüm ama Stella’ nın bu elbisesi bizim salondaki fon perdenin üzerine takılan süsten farksız. Ay o süsün adı neydi onu da bilmiyorum da. Neyse, tek kotardığı yer var elbiseyi zayıf (Boğa olup bu kadar zayıf kalıyr-orsa ya bir hastalığı var ya da çok hırslı gerekirse taş yiyor) olduğu için taşıyabilmiş, düşünsenize balık etli bir hatun ve böyle salkım saçak bir elbiseyle artık yürüyen abajur olarak uykularımızı kaçırırdı. Neyse gözlerinden dolayı geç kızım.

Stella Maxwell
Stella Maxwell

 

4-Nina Dobrev

Oyuncu, 9 Ocak 1989 (30 yıl yaşında), Boy: 1,69 m (Oğlak)

Bulgaristan Güzeli Nina.  Ay bir tatlış arkadaşım vardı beni buna benzetti bu durumda ben de güzel oluyorum mesajı var cümle de 🙂 canım neyse işte burun hariç benziyor olabilir. Benim kaşlarda biraz oynasak  ve burnumu biraz küçültsek az buçukta benim kulakları kepçe yapsak Neslin değil Nina yani. Pardon ben ondan yaşça büyüğüm o bana benziyor .

Üzgünüm Nina beni sana benzetmiş olabilirler ama elbiseni beğenmedim, kırmızı halıya gelmişsin ama ben seni bu fotoğrafta seni çiceği burnunda gelin olarak görüyorum.  Ya bari o çantayı eline almasaydın. Of içim daraldı. Nina geç kızım diyebileceğim şu anda zarif duruşun var yoksa baştan aşağı beğenmedim. Pardon altına poşet keçirirsek boyundan üstü güzel 🙂

Nina Dobrev
Nina Dobrev

 

 

5-Jessica Gomes

Jessica Gomes, Avustralya doğumlu modeldir. Doğum tarihi: 25 Eylül 1984 (34 yıl yaşında),  Boy: 1,77 m (Terazi)

Sayın Portekizli güzel Jessica, ya o küpeleri çıkar ya da o kemerin saçaklarını. Valla açıkcası kırmızı halı için yeterli şıklıkta mı orası sorgulanır ama bu elbiseyi ben alırdım , her yerde de giyersin yıka yıka giy yani:)  Belindeki saçakları çıkarırdım tabi ki. İlla da belindeki saçaklar kalacaksa o gösterişli küpeleri takmazdım. Bak burada ben diyorum, o kadar sade yani 🙂 Sen kırmızı halıya git, yıka yıka giy diyebileceğin kıyafet giy.

Jessica Gomes
Jessica Gomes

 

 

6-Gabrielle Union-Wade

Gabrielle Monique Union Amerikan şarkıcı/aktris ve eski model.  Doğum tarihi: 29 Ekim 1972 (46 yıl yaşında) Boy: 1,70 m (Akrep)

Akıllı bir kadına benziyor, kitap falanda yazmış galiba. Ten rengi ve elbise rengi uyumunu sevdim. Ayrıca trend tonlarda elbise seçmiş ama bana kabak tadı pardon külkedisinde bal kabağı gibi bir izlenim verdi. Sadece elbise renginden  ve 46 yaşa rağmen bu kadar diri duruşundan dolayı geç kızım.

Gabrielle Union-Wade
Gabrielle Union-Wade

 

7-Isabeli Fontana

Isabeli Bergossi Fontana, İtalyan kökenli Brezilyalı süper model. Doğum tarihi: 4 Temmuz 1983 (35 yıl yaşında), Boy: 1,77 m (Yengeç)

Yine yakın tonlarda elbise. Metal yığınana dönen bir oscar töreni geçmiş diyorlar. Çakal karlos Isabeli hem renkten hem metal görünümlü elbisesinden bir taşta iki kuş vurmak istemiş ama şu an bu fotoğrafa baktığım da her an beni dövmeye gelecekmiş gibi duruşu olayı bitirmiş. Bi kere yırtmacını gösterme çabanı anlıyorum elbisenin tek güzel yanı o zaten ama duruşuna bir zariflik kat anacım ne öyle bacağını mahalle kavgasına gidecekmişsin gibi atmışsın. Valla İtalyan kayınvalideleri çok fena oluyormuş. Bizim Türklerin, karışma huyuna kurban olun valla kök söktürüyorlarmış. İlla da İtalyan erkeği istiyorum diyenlere duyurulur.

Bide evden çıkarken takıları mı unuttun aynanın önünde güzelim ya? Canım sana sadece burcundan dolayı geç diyorum. Üzgünüm o duruş o endamsızlık, özensizlik zaten kötü olan elbiseyi hiç etmiş iyice. Ayakkabıları ve elbise rengini beğendim.

Elbise: Rami-Kadi

Isabeli Fontana
Isabeli Fontana

 

8-Elizabeth Chambers

Oyuncu Doğum tarihi: 18 Ağustos 1982 (36 yıl yaşında), Boy: 1,78 m (Aslan)

No coment!

Bak ve geç sadece

Elbise: Rami-Kadi

Elizabeth Chambers
Elizabeth Chambers

 

9-Danielle Herrington

Manken Doğum tarihi: 26 Mayıs 1993 (25 yıl yaşında)Boy: 1,78 m (İkizler)

Kız sen Kaliforniya’ nın neresindensin? O gülüş, beyaz dişler, neşe dolu bakan gözler, trend küpeler, saç başta iyi.

Tamam metalik   ve ışıltı trendine uymak istedin  anlıyorum niye geniş olan omuzlarını daha da geniş gösterecek bir model seçtin peki? Üzgünüm valla disko topu gibisin, loş ışıkta seni  döne döne görsem bir de tam tamına bir disko topu sanırdım.  Elbisenin ucundaki mavilikle ayakkabı  arasında bir uyum yakalanmaya çalışılmış, neyseki apartman topuk giymemişsin. Neyse gülüşünden ve ışıltılı gözlerden dolayı geç kızım.

Elbise: Rami-Kadi

Danielle Herrington
Danielle Herrington

 

10-Chiara Ferragni

Chiara Ferragni dünyaca ünlü moda tasarımcısı ve model. Chiara Ferragni Guess markasında model ve sözcü olarak çalışmaktadır. Doğum tarihi: 7 Mayıs 1987 (31 yıl yaşında), Boy: 1,77 m (Boğa)
Valla bu kızı instagramda görmekten bıkınca takipten çıkmıştım. Şimdi bu üzerindeki elbise  ne marka bilmiyorum.  Ama bu kız tam bir marka delisi. Belirli miktarda param var kombin nasıl yaparım diyorsan bundan fikir alayımda bir şeyler yapayım dersen batarsın ya da eşini babanı batırırsın. Bunu takipten çık kızım.  Bide  bunda hiç meme olmamasından mütevellit  sanırım çocuğu olunca memeleri büyüdü sanırım, durmandan emzirirken foto paylaşıyor. Kızı resmen paso eleştirdim, onunda sanki çok umrunda 🙂 “dövmeye adam yapmışlar” diyeceğiniz kocası  Fedez ile birlikte çocuklarını büyütüyorlar mutlu mutlu.  Şaka bir yana herkes mutlu olsun, biz işte geyik yapıyoruz kendi küçük çapımızda.

Elbiseye gelince, elbisenin ruhu yok. Klip çekimi elbisesi gibi.  Saçlar desen cennet mahallesinde Çağla style. Sana  da minik yavrundan ve ailene bağlı bir ebeveyn haline gelişinden  dolayı geç kızım.

 

 

11-Kendall Nicole Jenner

Kendall Nicole Jenner,  Kim Kardashian’ın üvey kardeşidir.  Doğum tarihi: 3 Kasım 1995 (23 yıl yaşında), Boy: 1,79 m (Akrep)

Birazdan izleyeceğin videodan sonra abdest almak zorunda kalabilirsin, uyarmadı deme. Valla çok seksi ne diyem, doğru söze ne diyem! ben giymezdim sen giymezdin ama o giyiyor işte.

Allah sabısına bağışlasın. Hem akrep libido tava hem  bu kadar güzellik sinir bozucu gibi geliyor ama vardır bunun da bir derdi be canım, bir sürü ablası var koca koca memeli her dakika etrafında seksi pozlar falan filan 🙂

Elbise: Rami-Kadi

Kendall Nicole Jenner
Kendall Nicole Jenner

 

 

12-Charlize Theron

Charlize Theron, Güney Afrikalı sinema sanatçısıdır. Doğum tarihi: 7 Ağustos 1975 (43 yıl yaşında), Boy: 1,77 m(Aslan)

Gecenin yıldızı sensin. Zaten sırt dekolteli elbiselere aşık biri olarak ben cidden bayıldım. Bakınca içim serinledi. Her yer metalikler, ışıltılarla boğulmuş resmen oscar gecesinde. Bu hatuna gelince bir sakinlik geldi valla içime. Zaten sarı saçlarından vazgeçmiş olması çok doğru karar olmuş onun için, gözler daha da ortaya çıkmış. Mütevazi ve mağrur bakışları ile daha samimi duruyor ve çok zarif.  Valla benim favorim bu.  43 yaşında olup senden daha genç duranlar var şimdi o konuda seni çok övemeyeceğim ama güzellik ve zerafet o kadar iyi ki. Sen hemen geçme kızım, yavaş yürü biraz daha süzelim 😉

Elbise: Dior

Charlize Theron
Charlize Theron
Charlize Theron
Charlize Theron

 

 

13-Kacey Musgraves

Kacey Lee Musgraves, Amerikalı country müzik şarkıcısı ve söz yazarı.

Pembenin moda olduğunu bilmiyordum açıkcası.  Aleyna tilki tarzı  bu pembe kıyafetler ile uçuş uçuş bana sevimli geliyor. Yani sadece o kadar aaa şirinmiş der ve geçersiniz.

Geçiyorum.

Kacey Musgraves
Kacey Musgraves

 

Kacey MusgravesKacey Musgraves

 

14-Tiffany Haddish

Oyuncu Doğum tarihi: 3 Aralık 1979 (39 yıl yaşında), Boy: 1,67 m (Yay)

Valla ben bu kıyafeti beğendim. Çok beğendiğim elbise stili olmasına rağmen nasıl ben bunu beğendim diye düşündüm.  Güzel bir bütünlük yakalamış muhtemelen o yüzden beğendim.  Çok kabarık eteği ve gösterişli olduğu diğer tüm aksesuar saç sade tutmaya çalışmış.  Bu yüzden beğendim, tavus kuşu gibi görünsen de geç kızım.

Elbise: Rami-Kadi

Tiffany Haddish
Tiffany Haddish

15-Suki Waterhouse

Oyuncu, Doğum tarihi: 5 Ocak 1992 (27 yıl yaşında), Boy: 1,73 m (Oğlak)
Sadece bel kısmından üstünü beğendim, omzundaki detay, saçının dağınıklığı ve cool duruşun sebebinle geç kızım. Alt tarafın şişane, uçurtma kuyruğu gibi duruyorsun.

Elbise: Rami-Kadi

Suki Waterhouse
Suki Waterhouse

 

16-Jennifer Lopez

Amerikalı oyuncu, şarkıcı, moda tasarımcısı, hayırsever, iş kadını, dansçı ve yapımcı.

Ortak: Alex Rodriguez (2017–) Doğum tarihi: 24 Temmuz 1969 (49 yıl yaşında),  Boy: 1,64 m

Gecenin en şıklarında olamasada ikisi yakışmış.

 

Jennifer Lopez
Jennifer Lopez
Jennifer Lopez
Jennifer Lopez

 

17-Lady Gaga

Stefani Joanne Angelina Germanotta, bilinen adıyla Lady Gaga, Amerikalı şarkıcı, şarkı yazarı ve oyuncu.
Doğum tarihi: 28 Mart 1986 (32 yıl yaşında), Boy: 1,55 m (Koç)

Bu kadını nasıl bu hale getirdiler bilmiyorum ama mahalleni kavgacı kızı gitmiş, cam da bekleyip çekirdek çıtlayıp etrafı kesen kız gelmiş. Her halinle geç kızım, seviliyorsun. Bir star doğuyor filminde de benden bir artısı var zaten. Satranç taşları gibi dursada elbisesini beğendim. Saç rengi ile elbise, eldivenler takılar vs. bence hepsi uyumlu

 

Lady Gaga
Lady Gaga

Lady Gaga

DEVAMI GELECEK!!!! DAHA BİTMEDİ!

En İyi Film: Green Book
En İyi Yönetmen: Alfanso Cuaron (Roma)
En İyi Erkek Oyuncu: Rami Malek (Bohemian Rhapsody)
En İyi Kadın Oyuncu: Olivia Colman (The Favourite)
En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Mahershala Ali (Green Book)
En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Regine King (If Beale Street Could Talk)
En İyi Özgün Senaryo: Nick Vallelonga, Brian Currie ve Peter Farrelly (Green Book)
En İyi Uyarlama Senaryo: Spike Lee, Charlie Wachtel, David Rabinowitz ve Kevin Willmott (BlacKkKlansman)
En İyi Özgün Müzik: Ludwig Goransson (Black Panther)
En İyi Özgün Şarkı: Shallow (A Star Is Born)
En İyi Makyaj ve Saç Tasarımı: Vice
En İyi Kostüm Tasarımı: Black Panther
Yabancı Dilde En İyi Film: Roma
En İyi Görsel Efekt: First Man
En İyi Kurgu: Bohemian Rhapsody
En İyi Ses Kurgusu: Bohemian Rhapsody
En İyi Ses Miksajı: Bohemian Rhapsody
En İyi Belgesel: Free Solo
En İyi Kısa Belgesel: Period. End Of Sentence
En İyi Animasyon Filmi: Spider-Man: Into the Spider-Verse
En İyi Kısa Animasyon: Bao
En İyi Kısa Film: Skin
En İyi Yapım Tasarımı: Black Panther
En İyi Sinematografi: Roma

#Oscars2019RedCarpet

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir