Pazarlama ve Marka Çağrışımları (15) Biz istesekte istemesekte insanların kafasında konumlandırma oluşur. * Eigth Elvises Andy Warhol – 1963, * When Will You
[Devamını Oku...]
Pazar ve Pazarlama Araştırmaları Küresel Pazarlama; Pazar ve Pazarlama Araştırmaları (14) Tüketicilerle ilgili yanlış öngörüler Nelerdir? Tüketiciler ne istediklerini bilmezler. En iyi müşterilerinizin
[Devamını Oku...]
Pazarlama Stratejileri – BCG ve Ansoff Matrix (12) PAZARLAMA Strateji Yönetim Elemanları Ana strateji: Örgütün uzun vadeli amaçlarına ulaşmak için arzuladığı, ana faaliyet
[Devamını Oku...]
Marka Sadakati Kavramının Pazarlamaya Etkisi (13) Marka sadakati; Sadakat neden önemli? Köpekler sadıktır. Ama tüketiciler sadık olmak zorunda değildir. Eldeki müşteriyi korumak ve
[Devamını Oku...]
Marka Bilinirliği (7) Aklınıza gelen ilk beş atıştırmalık markası? Aklınıza gelen ilk beş saç bakım ürünü markası? Aklınıza gelen ilk beş ağız bakım
[Devamını Oku...]
Bir Şirket Aslında Ne Satar? (8) Markalar ne satar daha doğrusu Fabrikada kozmetik üretiriz, mağazada umut satarız.” * Revlon’un tüketiciye ne sağladığı sorusunun
[Devamını Oku...]
Marka Ederi ve Değeri (6) Marka değeri; Marka Değeri bir markanın belirli bir dönem içindeki parasal değeridir. EĞER BİR MARKAYI ALMAK İSTERSEM NE
[Devamını Oku...]
Pazarlamada beklentileri karşılamak Küresel Pazarlama ; Pazarlamada beklentileri karşılamak (4) İlk önce gıda sektörüyle ilgili biraz arka plan bilgisi… Restoran harcamalarında 2014 yılında görülen
[Devamını Oku...]
Pazarlama Tanımları / Dönemleri / Algılanan Değer / Global Kavram Küresel pazarlama ; Pazarlama Tanımları / Dönemleri / Algılanan Değer / Global Kavramı
[Devamını Oku...]
Küresel Pazarlama Küresel Pazarlama Denilince Akla Gelen Kavramlar 4P/ 4C Endorsement Çoklu Marka Stratejisi Tutundurma Marka Mezarlığı Marka Bilinirliği Marka Değeri Zihin Payı
[Devamını Oku...]