küresel pazarlama aöf pdf
Küresel Pazarlama
Pazarlama ve Marka Çağrışımları
fashionstalker -
0
Pazarlama ve Marka Çağrışımları (15)
Biz istesekte istemesekte insanların kafasında konumlandırma oluşur.*Eigth ElvisesAndy Warhol - 1963,*When Will You MarryPaul Gauguin- 1892*Paul CezanneKart Oyuncuları*Jackson PollockNo. 5*Roy...
Küresel Pazarlama
Pazar ve Pazarlama Araştırmaları
Pazar ve Pazarlama Araştırmaları
Küresel Pazarlama; Pazar ve Pazarlama Araştırmaları (14)
Tüketicilerle ilgili yanlış öngörüler Nelerdir?
Tüketiciler ne istediklerini bilmezler.
En iyi müşterilerinizin geri bildirimi en değerlisidir.
...
Küresel Pazarlama
Pazarlama Stratejileri – BCG ve Ansoff Matrix
Pazarlama Stratejileri - BCG ve Ansoff Matrix (12)
PAZARLAMA
Strateji Yönetim Elemanları
Ana strateji: Örgütün uzun vadeli amaçlarına ulaşmak için arzuladığı, ana faaliyet genel planıdır. *Ana strateji...
Küresel Pazarlama
Marka Sadakati Kavramının Pazarlamaya Etkisi
Marka Sadakati Kavramının Pazarlamaya Etkisi (13)
Marka sadakati;Sadakat neden önemli?Köpekler sadıktır. Ama tüketiciler sadık olmak zorunda değildir.Eldeki müşteriyi korumak ve derinleştirmek yeni müşteri bulmaktan daha...
Küresel Pazarlama
Marka Bilinirliği
Marka Bilinirliği (7)Aklınıza gelen ilk beş atıştırmalık markası?
Aklınıza gelen ilk beş saç bakım ürünü markası?
Aklınıza gelen ilk beş ağız bakım ürünü...
Küresel Pazarlama
Bir Şirket Aslında Ne Satar?
Bir Şirket Aslında Ne Satar? (8)
Markalar ne satar daha doğrusuFabrikada kozmetik üretiriz, mağazada umut satarız.”*Revlon’un tüketiciye ne sağladığı sorusunun cevabını doğru vermesi pazarlama mesajının...